Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Prachtige 1290 Super Adventure R uit 2019.
- Skidplate
- Valbeugels
- Middenbok
- Topkoffer
- Tanktas
- Stickerset
Track Support biedt complete service voor zowel straat- als racemotoren.
Voor onderhoud, servicebeurten, reparaties, bandenservice, kleding, advies, kop koffie en nog veel meer bent u bij Track Support op het juiste adres.
Het team van Track Support is reeds 30 jaar actief binnen de motorsport en werkt samen met toonaangevende leveranciers en partijen.
Naast de winkel, webshop, werkplaats verleent Track Support ook paddockservice op het TT Circuit Assen tijdens motorsportevents van CRT, CRExperience en het International Dutch Championship.
Bekijk onze zeer uitgebreide webshop: https://tracksupport.nl/ waarin u alles voor uw motor vindt plus een variatie aan scherp geprijsde occasion motoren.
U heeft de keuze tussen de motor zo meenemen OF met afleverbeurt à €150,00.
- Proefrijden - Mogelijk
- Thuis bezorgen - (Gratis binnen een straal van 50 km. van Assen)
Volg ons ook op onze social media:
Facebook : @Track Support
Instagram : @Track Support
Youtube : @TrackSupportRacing
Track Support BV
Ketellapperstraat 19
9403 VS Assen
Bel ons: +31 6 26260615
Mail ons: info@tracksupport.nl
Openingstijden:
Maandag: op afspraak
Dinsdag t/m Vrijdag : 09:00-17:30
Zaterdag : 10:00 - 16:00
Zondag: gesloten
Koopavond: op afspraak
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Twincilinder, 4-takt, V 75° |
Boring x slag | 108 mm x 108 mm |
Cilinder inhoud | 1301 cc |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | Elektrisch |
Vermogen | 160 pk / 118 kW bij 8870 tpm |
Max. koppel | 140 Nm bij 7000 tpm |
Koppeling | PASC (TM) slipper koppeling, hydr. bediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, klauwkoppeling |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting, X-Ring 5/8 x 5/16 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 23 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Buisframe van chroommolybdeen staalbuizen, geëloxeerd |
Vering voor | WP Semi-active suspension USD Ø 48 mm, veerweg 220 mm |
Vering achter | WP-PDS monoshock, veerweg 220 mm |
Remmen voor | 320 mm, 2 x Brembo four-piston radial fixed calliper, brake discs, floating |
Remmen achter | 267 mm, Brembo twin-piston fixed calliper, brake disc |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1560 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 860 mm |
Drooggewicht | 217 kg |
Leverbare kleuren | Zwart |
Beschrijving | KTM`s rally experts hebben het grove geschut aan laten rukken voor de echte avonturiers. Ze hebben `s werelds meest geavanceerde travel enduro chassis volgestouwd met maar liefst 1301cc, 140 Nm aan koppel en een pittige 160 pk. Klaar om de strijd aan te gaan op elk terrein, deze kilometervreter is de ultieme offroad travel enduro voor de minder begane paden - hoe ruwer, hoe beter. |
 | Assen, Drenthe |
 | 06-26260615 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken