Nieuwsbrief:

KTM  1050 ADVENTURE - 2015

Garantie: Nee
46000 Km
Oranje
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
KTM 1050 adventure 2015 €7450

-Stoere in nette staat verkerende ktm 1050 adventure

-Pas 46000km gelopen

-Bouwjaar 2015

-Abs

-Traction control

-Diverse rijmodussen instelbaar

-Heeft recent bij de dealer onderhoud gehad

-Middenbok

-Motor is inclusief orignele ktm zijkoffers afsluitbaar met contactsleutel (niet op de foto)

-Boekjes, historie, reservesleutels alles aanwezig

-Inruil eventueel mogeljk

PRIJS: €7450
  • Wij zijn een RDW erkend bedrijf en enkel geopend op afspraak, inruil eventueel mogelijk. Getoonde prijs komen geen aflever kosten of wat dan ook meer bij. Is de te koop aangeboden motor niet geheel naar je smaak, zou je er bijvoorbeeld valbeugels, verstralers, ander zadel of wat dan ook op willen, wij doen niet moeilijk, bij ons is alles mogelijk.

    Op de vraag "wat is uiterste prijs" of welke variant dan ook geven wij geen antwoord, al onze motoren zijn al scherp geprijsd.

    Nieuwsgierig?  Meer info:

    www.newtownbikes.nl

    INFO MAIL: h.d.w.nieuwstadt@gmail.com (info@newtownbikes.nl werkt tijdelijk niet)

    06 23561795


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Asc stabiliteit controle, Boordcomputer, Diverse rijmodussen, Kofferset




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Newtown Bikes
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion