Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z H2 - 2020

Garantie: Ja
5700 Km
Zwart
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
## te koop ##

ZGAN Z H2 bj 2020 

+- 5700 km gelopen
200 pk sterke ZH2 af fabriek met  vele extra's
zoals een met op de race geinspireerde techniek slippercluch 
Quickshifter
lichtgewicht 17"velgen
Showa SFF BP voorvork  (SFF- separate function fork BP- Big piston)
Brembo monoblock remklauwen
cruise controle
TFT kleuren scherm met veel info oa gear indicator shift indicator hellingshoek meter etc etc 

andere  extra's zijn zoal 
windscherm
wheel striping
Leo Vince sport uitlaat met e-Keur en db killer
en after market duoafdek kap
bobbins voor de paddock stand
etc etc
 Dealer onderhouden
recentelijk bij de dealer nog een beurt gehad
Olie en oliefilter zijn nieuw
remblokken nog als nieuw
luchtfilter  gecontroleerd  zgan
remolie voor en achter vernieuwd
Banden nog  goed
Kortom is een lprachtige motor met geen bijkomende kosten.
De tank is vol dus opstappen en rijden.
Dit alles voor de aantrekkelijke prijs van  €15385.-  dit is  incl afleverbeurt en garantie

Bezichtiging op afspraak
7 dagen in de week
Inruil bespreekbaar
Financieering mogelijk
Dagelijks bereikbaar onder nummer.tel 0653831649
Bij geen gehoor spreek in en ik bel terug.
Mail wordt dagelijks bekeken EN beantwoord.
HEEFT U NA EEN DAG GEEN ANTWOORD ONTVANGEN KIJK DAN IN UW SPAM OF APP ME.
mvg 3D Motoren
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
3D Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion