Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 800 ABS - 2014

Garantie: Ja
7447 Km
Zwart
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

KAWASAKI Z 800 ABS – Krachtige prestaties en sportief design

De Kawasaki Z 800 ABS uit 2014 is een sportieve naked bike die kracht, wendbaarheid en stijl combineert. Met zijn 806cc viercilinder motor levert de Z 800 een opwindende rijervaring, ideaal voor zowel dagelijkse ritten als het ontdekken van bochtige wegen. Dankzij het ABS-systeem geniet je van extra veiligheid en controle, ongeacht de omstandigheden.

Met slechts 7.447 km op de teller is deze motor in uitstekende staat en klaar voor nieuwe avonturen. Het agressieve ontwerp, samen met de krachtige motor en uitstekende handling, maakt de Z 800 ABS perfect voor rijders die op zoek zijn naar een sportieve motor met betrouwbaarheid en kracht.

Waarom kiezen voor de Kawasaki Z 800 ABS?

  • 806cc viercilinder motor voor krachtige prestaties

  • ABS voor extra veiligheid en controle

  • Agressief en sportief design

  • Slechts 7.447 km gereden – uitstekend onderhouden

Prijs: € 7.389,-
Garantie: Ja

Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006

Wil je de motor komen bekijken?
Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.

Proefrit aanvragen?
Neem contact op en ervaar zelf de sportieve prestaties en wendbaarheid van de Kawasaki Z 800 ABS!

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1945 - Sangster verkoopt Ariel aan BSA. De produktie wordt verder in gang gezet in Warwick. Ook start de bouw van een nieuwe assemblagehal in Meriden, een nu beter gelegen handelscentrum. Men start ook met het produceren van vliegtuigmotoren en is zelfs één van de betere aan het eind van de oorlog. Turner verlaat Triumph na een knallende ruzie met Sangster en gaat bij BSA werken. Bert Hopwood neemt zijn plaats in en werkt verder aan een nieuwe zijklepper als concurrent voor de militaire BSA. Deze ging echter nooit in productie. Laat-1943 komt Turner terug naar het bedrijf op verzoek van Sangster. In totaal werden in de oorlogsjaren 50.000 motoren geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion