Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 750 - 2007

Garantie: Ja
49934 Km
.
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Tankinhoud: 17 liter
Vrije hefhoogte: 82 cm
Referentienummer: 15793

Te koop: Kawasaki Z750 – Bouwjaar 2007 – Krachtig en tijdloos!


De Kawasaki Z750 uit 2007 is een icoon onder de naked bikes: krachtig, strak en betrouwbaar. Deze motor verkeert in uitzonderlijk nette staat – lijkt als nieuw – en is voorzien van een Akrapovic uitlaatsysteem voor een diep en sportief geluid.


Kenmerken:

? Bouwjaar: 2007

? Voorzien van Akrapovic uitlaat

? 750cc viercilinder – krachtig en soepel

? Strak naked design met stoere uitstraling

? Comfortabele zitpositie en fijne rijeigenschappen

? Goed onderhouden en in opvallend nette staat

? Vraagprijs: €4.295


Een perfecte keuze voor wie op zoek is naar uitstraling, betrouwbaarheid en rijplezier voor een scherpe prijs.


Interesse? Neem contact met ons op voor meer informatie of een proefrit!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Friese Motorexperts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion