Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1100 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
GRIJS
kawasaki - versys-1100
kawasaki - versys-1100
kawasaki - versys-1100
kawasaki - versys-1100
kawasaki - versys-1100
kawasaki - versys-1100
kawasaki - versys-1100
kawasaki - versys-1100
kawasaki - versys-1100
kawasaki - versys-1100
kawasaki - versys-1100
kawasaki - versys-1100
kawasaki - versys-1100
kawasaki - versys-1100
kawasaki - versys-1100
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ga verder dan ooit tevoren met je ultieme reisgenoot. De nieuwe Versys 1100 biedt comfort voor lange afstanden, vertrouwen op elke weg en een nieuw motorblok met meer vermogen en koppel voor meer souplesse. Bereid je voor om je horizon te verbreden met flexibele bagagemogelijkheden en moderne rijhulpsystemen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Goes
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion