Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1000 GRAND TOURER - 2019

25676 Km
Wit
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In zeer nette staat verkerende Versys 1000 Tourer.

Hele fijne tourbuffel en helemaal klaar voor heel veel motorplezier.

Voorzien van veel extra's.

TomTom navigatie systeem.
Cruisecontrol.
Instelbare rijmodus.
KTRC traction control.
ABS remsysteem.
Handvatverwarming en handkappen.
Radiateur cover.
3 originele koffers.

* deze motor is net binnen, meer informatie en meer foto's volgen.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion