Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA 1000SX - 2020

Garantie: Ja
52239 Km
Groen
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ninja 1000 SX voorzien van de gehele onderhoudshistorie.

Origineel nieuw in Nederland geleverde motorfiets.

Net voorzien van een nieuwe voorband van Michelin de Road 6 en de olie en filter hebben we net vernieuwd.

Fijne tourbuffel met ABS, Traction Controll, verschillende rijmodi en veel meer extra.

Ook zit er nog een Mount op van SW motech voor eventuele navigatie of telefoonhouder te monteren.

Motor net binnen nog niet gepoetst maar staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

De koffie staat klaar.



 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Boordcomputer, Cruise control, garantie, gear indicator, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, instructieboek, onderhoudsboekjes, Optioneel: 6 maanden extra garantie voor 250 euro bij deze motor, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Quickshifter, Ram Mount voor navigatie, Telefoonhouder, Verschillende rijmodi




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion