Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA 1000SX - 2023

Garantie: Ja
11201 Km
Zwart/groen
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Deze nette originele NL geleverde ninja 1000SX ( voorheen Z1000SX ) hebben wij door inkoop verkregen. Motor is in zeer nette staat en buiten de rijke uitrusting af fabriek ( TFT scherm, connectivity, cruise control ) is hij als extra nog voorzien van originele Kawasaki frame sliders en het Tourer pakket bestaande uit:
* afneembare kofferset
* SP Connect telefoonhouder
* 12V laadpunt
* hoog smoke windscherm
* handvatverwarming 

 

Recent onderhoud gehad met nieuwe banden ( Pirelli )

Prijs is incl. afleverkosten en garantie!
 


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Bleutooth connectiviteit, Boekjes/historie aanwezig, Boordcomputer, Cruise control, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, Kofferset, LED achterlicht, LED knipperlichten, LED koplamp, Motorblok bescherming, TFT scherm, Traction control, Valbescherming, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Linders Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2010 - Toen de straatversie van de S 1000 RR in 2010 op de markt kwam gaf de fabriek een vermogen van 193 pk op, waarmee de machine meteen de sterkste in zijn klasse zou zijn. De Kawasaki ZX-10R leverde "slechts" 188 pk. Maar de BMW gooide er op de vermogensbank liefst 208 pk uit. Ook bij vergelijkende testen door motorbladen gooide de machine hoge ogen, door zijn bruikbaarheid op de openbare weg. De circuittesten waren minder overtuigend. De superbike racer debuteerde verdienstelijk met de coureurs Troy Corser en Ruben Xaus in 2009, maar in de eerste jaren moest men het hoofd buigen voor de meer ervaren concurrenten van Ducati, Yamaha en Suzuki en de eveneens debuterende Aprilia RSV 4. In 2010 werden Corser en Xaus dertiende en zeventiende in het kampioenschap, in 2011 elfde en vijftiende.
© 2000 - 2025 Motoroccasion