Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SCOUT ROGUE - 2023

Garantie: Ja
8816 Km
.
indian - scout-rogue
indian - scout-rogue
indian - scout-rogue
indian - scout-rogue
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Tankinhoud: 12 liter
Garantie: Garantie
Referentienummer: 10228
Geschikt voor rijbewijs: A
Financiering mogelijk: Ja
Koppel (Nm): 97
Garantie: Ja
Status: Gebruikt

Prachtige Scout Rogue - Two-tone Stealth Gray/Black - 9.000 km


Mini-Ape stuur
19 inch voorwiel
Syndicate zadel
Mini Fairing
Zadeltas
Vloeistofgekoelde V-twin (blokhoek 60°)
Cilinderinhoud: 1133 cc
Maximaal koppel RPM 5600 rpm
Maximum koppel (95/1/EC NM) 97 Nm

Standaarduitrusting
Digitale toerenteller
Kilometerteller
Dagteller
Motortemperatuurmeter
Waarschuwingslampje brandstofniveau




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike-Barn bv
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion