Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SCOUT - 2016

Garantie: Ja
8003 Km
ROOD
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Net binnen . Zo goed als nieuwe Indian Scout 69 voorzien van JEKILL&Hyde UItlaat systeem 3 weg. buddyseat in bruinleder en als extra de duo seat en duo steps. bagagerekje in chroom wordt meegeleverd.
De motor heeft een glass coating ondergaan waardoor de lak beter beschermd is en een betere glans.

Vakgarage Jaco Smith zekerheidspakket:
*Grote onderhoudsbeurt 8000 km beurt
*poetsbeurt
*6 maanden Vakgarage garantie


Meerprijs voor Vakgarage Jaco Smith zekerheidspakket € 495,00


*Helaas komt het voor dat bij sommige auto's maar 1 sleutel aanwezig is. Sleutels bij laten maken valt ook buiten de afleverpakketten. Mocht er onverhoopt geen reservesleutel of extra sleutel bij de auto aanwezig zijn, en is dit essentieel voor u? Dan is het mogelijk om tegen kostprijs bij ons extra sleutels bij te bestellen.
*Ondanks onze uiterste zorgvuldigheid, kunnen de geadverteerde specificaties afwijken van de werkelijke specificaties, deze zijn derhalve onder voorbehoud.

Opties en Accessoires:
6-speed, Anti Blokkeer Systeem, Anti Blokkeer Systeem (ABS), Duo seat, Duo steps, Jekill and Hyde uitlaat systeem, Lichtmetalen velgen 16'', Solo seat, Tankdop afsluitbaar, Vloeistofgekoelde V-twin




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Indian Motorcycle Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion