Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SCOUT BOBBER SIXTY - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ZWART
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld

Perfecte balans tussen de vermogen en wegligging , voor gemakkelijk op en afstappen en een laag zwaartepunt bied de Scout Sixty Classic een vertrouwd gevoel en optimaal comfort. Dank zij de ergonomische midcontrols ligt het zwaartepunt direct onder je waardoor je vol vertrouwen met deze motor de mooiste ritten kan beleven.
Ervaar dit zelf om eens op een van onze demo's te rijden.

Opties en Accessoires:
4" analoog instrumentenpaneel met snelheidsmeter, controlelampjes en multifunctioneel display, Anti Blokkeer Systeem (ABS), Led-achterlicht/-remlicht/-richtingaanwijzers, Led verlichting, Lichtmetalen velgen 16'', Mid controls, Vloeistofgekoelde V-twin




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Indian Motorcycle Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2004 - Het eerste model, de K 1200 S uit 2004, perste er al 167 pk uit en vestigde een werelduurrecord. De zeer sterk hellende cilinders zorgden dat het zwaartepunt laag kon blijven, maar er waren ook veel technieken uit de BMW Formule 1 motor overgenomen, waaronder de holle nokkenassen en het speciale smeersysteem. Er kwam een GT versie, maar ook een meer "streetfighter" achtig model, de K 1200 R, die zonder meer "ruig" te noemen was. Met deze nieuwe serie betrad BMW een strijdperk dat het in de jaren dertig verlaten had: de pk-race. In deze periode waren rembekrachtiging, Integral ABS, elektrisch instelbare veersystemen en tractiecontrole deels standaard, deels als optie leverbaar. Het BMW duolever verving op deze serie het telelever systeem.
© 2000 - 2025 Motoroccasion