Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  CHALLENGER LIMITED - 2022

Garantie: Ja
Onbekend
BLACK METALLIC (ZWART METALLIC)
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2022
Garantie: 2 jr en 3 jr beperkt

NIEUW!! DE LAATSTE MODEL in prijs verlaagd Excl. afleverkosten
In verkoopprijs is de verlaging reeds verwerkt

2 jaar Fabrieksgarantie en 3 jaar aanvullend beperkt!

1768 cc V-Twin Power plus, koppel 178 Nm met 122 pk
Sleutelloos starten
Drie rijmodi, Regen, Standaard en Sport
Afstand afsluitbare harde zadeltassen
Cruise control en USB-laadaansluiting
6,5" luidsprekers van 100 watt
Helaas een klein krasje in de showroom opgelopen....

Wij zijn Indian Motorcycle exclusief dealer en hebben doorgaans alle Indian modellen in de showroom staan.

Ook hebben wij diverse modellen beschikbaar voor een testrit.

In onze showroom hebben wij de uitgebreide Indian kleding en accessoire collectie.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion