Nieuwsbrief:

HYOSUNG  GT 650I P - 2010

Garantie: Nee
25700 Km
Zwart
hyosung - gt-650i-p
hyosung - gt-650i-p
hyosung - gt-650i-p
hyosung - gt-650i-p
hyosung - gt-650i-p
hyosung - gt-650i-p
hyosung - gt-650i-p
hyosung - gt-650i-p
hyosung - gt-650i-p
hyosung - gt-650i-p
hyosung - gt-650i-p
hyosung - gt-650i-p
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Motorfiets van het zuid-koreaanse merk Hyosung,Er is goed naar de Suzuki SV650 gekeken toen ze dit model ontwikkelden,Met zeer veel accesoires afgeleverd nieuw in 2013.Wave schijven rondom,verstelbare hevels,rear hugger,sportdemper takkoni ekeur met db killer,Kenteken is 2010 model jaar is 2013.Model met delphi injectie,geen problemen meer met oppakken en stationair lopen.Zeer goede motorfiets.
  • **PROEFRIT MOGELIJK,VRAAG NAAR DE VOORWAARDEN**





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Houkes Motortechniek
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion