Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Referentienummer: 2130
In nieuwstaat verkerende Husqvarna 701 SM. Afkomstig van eerste eigenaar, door ons nieuw geleverd en onderhouden. BTW motor dus eventueel ook zakelijk te rijden.
Voorzien van:
- Heated grip kit
- Skid plate
- Luggage carrier
-,Handlebar end mirror
- Support adapter
- Arrow uitlaat titanium
- Korte kentekenplaathouder
- Stickerset
- Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0497-555404 of stuur een email naar: info@vangervenmotoren.nl
Maandag: 9:00 - 18:00
Dinsdag: 9:00 - 18:00
Woensdag:9:00 - 12:00
Donderdag: 9:00 - 18:00
Vrijdag: 9:00 - 18:00
Zaterdag:9:00 - 16:00
Zondag:Gesloten
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Eencilinder viertaktmotor |
Boring x slag | 105|80 |
Cilinder inhoud | 692.7 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | APTC(TM)-slipperkoppeling, hydraulisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Chroom-molybdeen stalen trellisframe, gepoedercoat |
Vering voor | WP-USD Ř 48 mm |
Vering achter | WP-monoschokdemper met Pro-Lever linksysteem |
Remmen voor | Brembo vaste, radiaal gemonteerde vierzuigerremklauw met schijf |
Remmen achter | Brembo zwevend gemonteerde enkelzuigerremklauw met schijf |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 890 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Met bijna 74 pk, geavanceerde elektronica en een geavanceerd chassis, pakt de 145 kg zware 701 Supermoto de spanning van het circuit op en brengt de pure essentie van het Supermoto-rijden naar de straat. |
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI, MV AGUSTA |
Van Gerven Motoren
* Bezorging in Nederland en Belgie
* Levering binnen 3 werkdagen
* Uitstekende service
* Ruilen of geld terug mogelijk
* Veilig betalen
 | Bergeyk, Noord-Brabant |
 | 0497-555404 |
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen.
Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken