Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 800 FI - 1998

Garantie: Nee
51621 Km
.
honda - vfr-800-fi
honda - vfr-800-fi
honda - vfr-800-fi
honda - vfr-800-fi
honda - vfr-800-fi
honda - vfr-800-fi
honda - vfr-800-fi
honda - vfr-800-fi
honda - vfr-800-fi
honda - vfr-800-fi
honda - vfr-800-fi
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Fabrikant: Hoogendijk Motoren Reeuwijk Jan Tinbergenstraat 8-b 2811DZ Reeuwijk, NL ivo@technoservicehoogendijk.nl

Hallo hierbij bieden wij deze Honda VFR800 Fi aan uit 1998 aan met 51.621km op de teller

Motor start rijd remt en schakelt prima!

Koopje!!!

Wat Bied HoogendijkMotorenReeuwijk u:

- Super scherp geprijsde motoren
- Inruil mogelijkheid tegen handelsprijs
- Aan huis leveren*
- Terugkeuren motoren A2 indien mogelijk*
- Afleverbeurten naar wens van de klant
- Kom gezellig kijken de koffie staat klaar!

Bij Ons kan je ook finacieren zowel zakelijk als prive

Kijk snel voor alle mogelijkheden op Numotorrijden.nl

*Vraag naar de voorwaarden, zet en type fouten onder voorbehoud. Deze advertentie hebben wij zo zorgvuldig mogelijk opgemaakt, maar door de grote hoeveelheid motoren kan er soms een afwijking zijn. Vraag ons daarom altijd even bij twijfel!. Op deze advertentie kan geen aanspraak gemaakt worden.

Openingstijden:
(Bel altijd even voor een afspraak)

Maandag: 9:00 Tot 17:00
Dinsdag: 9:00 Tot 17:00
Woensdag: 9:00 Tot 17:00
Donderdag: 9:00 Tot 17:00
Vrijdag: 9:00 Tot 17:00
Zaterdag: 10:00 Tot 16:00

LETOP! Wij reserveren geen voertuigen zonder aanbetaling




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hoogendijk Motoren Reeuwijk
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion