Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
TE KOOP AANGEBODEN:
Deze zeer nette en comfortabele Honda SH 150 i Motorscooter.
Zeer nette origineel Nederlandse motorfiets, ontzettend zuinige scooter welke in de praktijk slechts 1 op 45 gemiddeld verbruikt, mooie complete motor met hoog scherm, handkappen, ABS, middenbok, ruime buddy, en topkoffer.
www.vandekolkmotoren.nl
!! NU EXTRA SCHERPE PRIJZEN - BEL ONS VOOR DE BESTE DEAL !!
Gespreid betalen is bij ons mogelijk, kijk op onze site voor meer informatie.
Alle inruil mogelijk.
Volg ons op:
INSTAGRAM: @vandekolkmotoren
FACEBOOK: @vandekolkmotoren
Voordat u ons bezoekt kunt u het beste even van te voren bellen om teleurstelling te voorkomen.
Openingstijden:
Ma: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
Di: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
Wo: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
Do: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
Vr: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
Za: 09:00 - 17:00
Van de Kolk Motoren
Kelvinstraat 27
7701 BZ Dedemsvaart
info@vandekolkmotoren.nl
0625119798
MOTOR VERKOPEN ? wij zijn het hele jaar door op zoek naar motoren en kopen deze graag van u in, interesse? u kunt ons bellen, appen of het contact formulier op onze site invullen.
OP ZOEK NAAR ONDERDELEN ? Wij kunnen vrijwel elk onderdeel voor uw motorfiets bestellen, voor werkelijk elk type of merk! nieuwsgierig wat we voor u kunnen betekenen? neem gewoon eens vrijblijvend contact met ons op.
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt SOHC 1-cilinder. |
Boring x slag | 58|57.8 |
Cilinder inhoud | 153 |
Comp. verhouding | 11:1 |
Kleppen | SOHC |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische brandstofinjectie. |
Ontsteking | CDI met elektronische vervroeging. |
Vermogen | 15|11|8250 |
Max. koppel | 14|6500 |
Koppeling | Automaat |
Versnellingsbak | V-Matic |
Verhouding | |
Overbrenging | V riem |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 7.5 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Centraal ruggengraatframe; stalen buis. |
Vering voor | 33 mm telescoopvork, 89 mm veerweg. |
Vering achter | Swingarm met dubbele dempers, 83 mm veerweg. |
Remmen voor | 240 x 4 mm hydraulisch bediende schijf met gecombineerde 3-zuigerklauw en sintermetalen remblokken |
Remmen achter | 240 x 5 mm hydraulisch bediende schijf met gecombineerde enkele zuigerklauw ABS en sintermetalen remblokken |
Voorband | 100/80-16 (50P) |
Achterband | 120/80-16 (60P) |
Wielbasis | 1340 |
Lengte | 2030 |
Breedte | 740 |
Hoogte | 1150 |
Zithoogte | 785 |
Drooggewicht | 135 |
Leverbare kleuren | Quasar Silver Metallic. Matt Cynos Gray Metallic / Black (Sport). Pearl Cool White. |
Beschrijving | SH150i
Een echt icoon zet de norm.
Sinds 1983 is de SH de koning van de stadsjungle, die voor wat betreft stijl en betrouwbaarheid in heel Europa de norm zet. Met de nieuwe SH150i wordt de lat opnieuw hoger gelegd. Dat bewijst niet alleen het nieuwe, uiterst moderne e-SP (enhanced Smart Power) motorblok met stop/startsysteem, dat in zijn klasse voor een ongeëvenaard brandstofverbruik en lage uitstoot van schadelijke stoffen zorgt.
Het unieke silhouet van de SH150i combineert een elegant design met een sportief-stedelijke functionaliteit. De nieuwe koplamp geeft het front een unieke uitstraling en zorgt voor een optimaal zicht naar voren. De hoogwaardige productiekwaliteit en de zorgvuldig geselecteerde materialen onderstrepen de aanspraak op de toppositie in het 150cc-scootersegment en bewijzen op een imponerende manier waar de SH150i voor staat: kwaliteit, stijl, veiligheid, efficiency en betrouwbaarheid.
Design
click! Het compacte design van de nieuwe SH150i combineert een optimale functionaliteit met een stijlvol lijnenspel. De scooter is uitgerust met op elegante wijze geïntegreerde, doordachte details, zoals de inklapbare lichtmetalen voetsteunen voor de passagier of de richtingaanwijzers in het front. De juiste keuze voor de veeleisende rijder die een wendbaar stadsvervoermiddel zoekt met een aantrekkelijk uiterlijk en moderne techniek.
Cockpit
click! De overzichtelijke cockpit is fraai geïntegreerd. Alle belangrijke informatie is snel en eenvoudig af te lezen. Hieronder valt ook de indicator voor het innovatieve stop/startsysteem van de motor.
Veiligheid
click! Het standaard aanwezige ABS zorgt op elk wegdek en onder alle weersomstandigheden voor een veilig gevoel tijdens het remmen. De krachtige remklauwen voor en achter grijpen zelfs bij hachelijke situaties gecontroleerd aan, en dankzij het ABS wordt blokkeren van de wielen voorkomen. De nieuwe, fraaie 16 inch lichtmetalen velgen en het nieuwe stalen buizenframe zijn een verdere garantie voor een veilige handling en een uitstekende rijstabiliteit.
Opbergruimte
click! Op de bestemming aangekomen biedt de praktische en veilige opbergruimte onder het zadel royaal plaats aan een integraalhelm. Kleinere objecten kunnen worden opgeborgen in het handschoenenkastje. Boodschappentassen, een aktetas en regencombi vinden een plaats in de als optie leverbare topkoffer uit het originele accessoireprogramma van Honda.
|
Al onze occasions worden grondig nagezien voordat deze verkocht worden aan u.
Wij hebben geen verdere verborgen aflever kosten, kwaliteit & service vinden wij belangrijk.
3 maanden garantie is bij ons de standaard voor elke motorfiets tenzij anders aangegeven.
 | Dedemsvaart, Overijssel |
 | 0625119798 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken