Nieuwsbrief:

HONDA  NSS 750 FORZA - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Candy Chromosphere Red
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Dankzij zijn compacte afmetingen snijdt de Forza 750 door het drukke verkeer en parkeer je hem eenvoudig waar je wil. Tegelijkertijd is de scooter comfortabel voor twee en beschikt de bestuurder over meer dan voldoende beenruimte. Daarbovenop doet zijn design de hoofden draaien, waar je ook passeert. Een aangename, sterke motor met voldoende vermogen is een must, net als een chassis dat de bediening optimaliseert en aerodynamica die ook op hoge snelheid fungeert. De praktische opbergruimte van 22 l onder het zadel - voldoende om een integraalhelm op te bergen - beschikt ook over een UBS Type C-oplaadpunt. Een eenvoudig toegankelijk handschoenenkastje zorgt voor nog meer gebruiksgemak. De Forza 750 is de ideale motor voor elke dag.

Deze nieuwe Forza 750 in de kleur Candy Chromosphere Red is uit voorraad leverbaar met 5 jaar Honda garantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Benjan Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion