Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X DCT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
FIGHTING RED
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Op zoek naar de meest veelzijdige motor die je kan bedenken? Dan moet je hier zijn. De NC750X met zijn hoge poten en krachtige tweecilinder is inzetbaar voor elk doel. En hij kreeg een update. Het ruige design scherpt verder aan en wordt geleid door een vernieuwde LED-koplamp en een nieuw 5 inch TFT-scherm dat naadloze verbinding met je smartphone integreert dankzij Honda RoadSync. Nu ook met dubbele remschijven aan de voorkant voor verbeterde stopkracht en kuipdelen dat bestaat uit duurzaam gekleurd Durabio™-materiaal. Natuurlijk blijft het geniale geheim van de NC750X aanwezig: een geïntegreerde opbergruimte van 23 l, voldoende ruim om een integraalhelm in op te bergen. Dat is niet gewoon buiten de lijntjes kleuren. Dat is de lijntjes bepalen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1933 - In 1933 komt men met een nieuwe range ééncilinders die ontworpen zijn door Val Page. Zijn paradepaardje is een 25 pk motorfiets verticale twin die eigenlijk voor de zijspanmarkt was ontworpen. De andere producenten produceerden alleen maar V-Twins. Door deze aanpak bespaarde Val een mooie som geld door minder uit te hoeven geven aan bling-bling voor op bijvoorbeeld een v-twin. En dat vertaalde zich in een gunstige marktprijs.
© 2000 - 2025 Motoroccasion