Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X ABS - 2014

Garantie: Ja
5224 Km
Rood metallic
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Honda NC750X is dé motor voor wie zoekt naar avontuur, comfort én efficiëntie in één slimme alleskunner. Met zijn krachtige 745cc parallel-twin motor, comfortabele zithouding en praktische details zoals een geïntegreerde opbergruimte, is de NC750X gebouwd voor elke rit van stadsverkeer tot de Alpenpassen. Ook is deze beschikbaar voor de jonkies want hij kan naar A2. Klaar voor jouw volgende rit?

Standaard is deze NC750X voorzien van:

- Gear indicator
- Digitale LCD
- ABS
- Bagageruimte

Los geleverd bij deze NC750X:

- 2 Sleutels
- Onderhoudsboekje afgestempeld
- Aantal facturen

Deze motorfiets word rijklaar afgeleverd ZONDER extra kosten. Dus inbegrepen:

- 6 Maanden garantie (Zie garantievoorwaarden website)
- Grondige check (De motorfiets word compleet nagekeken)
- Rijklaarbeurt
- Tenaamstelling en eventuele vrijwaring
- Grondige poetsbeurt
- Ruim aanbod van financieringen door: Numotorrijden.nl
- 7-10 dagen Allrisk verzekering mogelijk door: Zelfverzekerdmotorrijden.nl

LET OP!: Nu alleen nog op afspraak geopend. Bel voor een bezichtiging of afspraak altijd even van te voren.

Heeft deze motorfiets uw interesse gewekt, of heeft u een andere brandende vraag!? Aarzel dan vooral niet om contact op te nemen!
Inruilen is bespreekbaar tegen handelsprijs, en motor afleveren aan huis is ook geen probleem voor ons.

De Leeuw motoren
Nijverheidsstraat 6J
5331PT Kerkdriel
Telefoon: +31 6 49358946
E-mail: info@deleeuwmotoren.nl

Opties en Accessoires:
ABS, Bagageruimte, Gear indicator




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Leeuw Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion