Nieuwsbrief:

HONDA  MONKEY Z 125 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
TUMERIC YELLOW
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Het pure plezier van motorrijden. Daar is de Monkey voor gemaakt.

Wanneer je voor het eerst een Monkey met zijn unieke stijl ziet, tovert hij ongetwijfeld een glimlach op je gezicht.

Wanneer je voor de eerste keer met een Monkey rijdt, heb je gegarandeerd de breedste glimlach onder je helm.

Zeker dankzij zijn karaktervolle motorblok. Hij is compact genoeg om mee te nemen in of achter een mobilhome en om doorheen de kleinste gaatjes van het drukke stadsverkeer te laveren.

Maar waar het bij de Monkey allemaal om draait, dat is puur en ongedwongen rijplezier. En dat is net het mooie ervan.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion