Nieuwsbrief:

HONDA  CMX 500 REBEL - 2018

Garantie: Ja
10392 Km
.
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Leuke nette Honda CMX Rebel 500 uit 2018 en afkomstig van 1e eigenaar.

Honda CMX 500 Rebel BJ 2018


- Merk: Honda
- Model: Chopper
- Tellerstand: 10392 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2018
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 471 cc
- Aantal cilinders: 1
- Vermogen: 34 kW / 46pk
- Ledig gewicht: 190 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2


Overige

- Anti Blokkeer Systeem


? Honda CMX 500 Rebel ABS
? 2018 Bj
? 10392 Km 
? Nieuwstaat
? Garantie 6 Maanden 
? Bezorging aan huis mogelijk
? Tenaamstellen gratis 
? Proefrit mogelijk 
? Elke dag geopend op afspraak
? Inruil mogelijk 
 
? Geen onverwachte afleverkosten
? Volle tank benzine + afleverbeurt inbegrepen
? RDW erkend 
 
? Motorservice de Zeeuw
? Knibbelweg 73E5 
? 2761JC Zevenhuizen
? Motorservicedezeeuw@gmail.com
? 06 - 555 299 09 
? www.motorservicedezeeuw.nl
 
? Volg ons op Instagram Motorservice_dezeeuw 
? Uw droommotor is dichterbij dan u denkt !
 

Motorservice De Zeeuw
Knibbelweg 73E-5
2761JC Zevenhuizen
06 55529909
motorservicedezeeuw@gmail.com



We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorservice de Zeeuw
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion