Nieuwsbrief:

HONDA  CMX 1100 REBEL DCT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MATTE BALLISTIC
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Het gaat niet alleen om waar je bent geweest. Maar ook om waar je naartoe gaat.

En de nieuwe CMX1100 Rebel is gebouwd om je daar te brengen in een unieke, street cruising stijl.

De karaktervolle tweecilindermotor heeft meer pit en pikt krachtig op vanaf lage toeren tot in het middengebied.

Een ruimere zithouding - het stuur is verhoogd en meer naar de rijder gericht, de voetsteunen zijn naar voren geplaatst en het zadel is 10 mm hoger - zorgt voor een comfortabelere en zekerdere zithouding.

En een helder nieuw 5-inch TFT-scherm, met Honda RoadSync smartphone connectiviteit, houdt je volledig op de hoogte terwijl je aan het rijden bent.

CMX1100 Rebel Special Edition bestaat uit:

Chromen bar-end spiegels
Zeer stijlvol, uit aluminium gesneden en ontspiegeld zijn ze de eerste van hun soort die ooit op een Honda voor de openbare weg zijn gemonteerd - afgezien van de legendarische RC213V-S die is afgeleid van de MotoGP-machine.

Zadel met diamantstiksels
voegt echte luxe toe voor die lange rijdagen. Het SE-zadel biedt comfort en ziet er goed uit.

Individuele styling
verkrijgbaar in twee verbluffende kleuropties met een unieke aluminium afwerking, waardoor het ruwe metalen karakter goed tot zijn recht komt. Een compacte koplampkap heeft dezelfde kleur als de brandstoftank met hotrod-uitstraling.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creƫerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion