Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SUPER GLIDE FXD DYNA - 1997

Garantie: Nee
Onbekend
Zwart
harley-davidson - super-glide-fxd-dyna
harley-davidson - super-glide-fxd-dyna
harley-davidson - super-glide-fxd-dyna
harley-davidson - super-glide-fxd-dyna
harley-davidson - super-glide-fxd-dyna
harley-davidson - super-glide-fxd-dyna
harley-davidson - super-glide-fxd-dyna
harley-davidson - super-glide-fxd-dyna
harley-davidson - super-glide-fxd-dyna
harley-davidson - super-glide-fxd-dyna
harley-davidson - super-glide-fxd-dyna
harley-davidson - super-glide-fxd-dyna
harley-davidson - super-glide-fxd-dyna
harley-davidson - super-glide-fxd-dyna
harley-davidson - super-glide-fxd-dyna
harley-davidson - super-glide-fxd-dyna
harley-davidson - super-glide-fxd-dyna
harley-davidson - super-glide-fxd-dyna
harley-davidson - super-glide-fxd-dyna
harley-davidson - super-glide-fxd-dyna
harley-davidson - super-glide-fxd-dyna
harley-davidson - super-glide-fxd-dyna
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Hele leuke Harley Davidson FXD Dyna super glide evo CLUBSTYLE.

Bouwjaar 1997
Tellerstand onbekend ( geen teller )

De motor rijd super goed en heeft leuke extra's.

het is een 1340cc EVO.

Clubstyle uitgevoerd met:
2-1 Bassani uitlaat
T-bar stuur
Fairing CLUBSTYLE 
Corbin zadel
HD Sport filter
Mid controles 

Prijs 7999euro inruil mogelijk.

Voor meer informatie kunt u bellen of mailen.
  • J&M Motorcycles is gespecialiseerd in de in- en verkoop van Harley-Davidson motoren. Met meer dan 40 motoren op voorraad is er genoeg te bekijken in onze showroom. Heeft u zin om eens langs te komen en rond te kijken, twijfel dan niet en rijd eens langs.

    Heeft u interesse in een van onze motoren neem dan contact op voor het maken van een afspraak. Bij ons is alle inruil mogelijk, bent u benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen dan kunt u ons vrijblijvend contacteren. 

    Heeft u interesse in een van onze motoren maar heeft u het budget nog niet? Geen probleem, neem contact met ons op voor de financieringsmogelijkheden. 

    Openingstijden:
    Maandag      9:30 - 18:00
    Dinsdag        9:30 - 18:00
    Woensdag    9:30 - 18:00
    Donderdag   9:30 - 18:00
    Vrijdag          9:30 - 18:00
    Zaterdag      9:30 - 17:00

    Neem voor uw bezoek altijd even contact met ons op! Zo voorkom je een teleurstelling.


    Tel: +31620454790 (24/7 bereikbaar via whatsapp)
    Email: info@jmmotorcycles.nl
    Adres: Haspelweg 37, 5751JH Deurne


    Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.

Opties en Accessoires:
2 persoons zadel, Customuitlaten, Fairing, handvaten, andere, kuipje, Open luchtfilter, Sportuitlaat, stuur, ander




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
J&M Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion