Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER ROADSTER XL 1200 CX - 2016

Garantie: Ja
7600 Km
Zwart plus anthraciet
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
H.D. Sportster XL1200CX Roadster!
Vance & Hines "Upswept" 2-1 uitlaat.
Geborsteld roestvrij staal!
Met de hand T.I.G. gelast. t.w.v. 1490=
Lekker grondspeling!
Roland Sands Design luchtflter.
Upside-down vork.
Dubbel remschijven voor.
Zij-nummerbord bevestiginng, legal!
Garantie 12 maanden, geldig door heel Europa.
Interessante inruil eventueel mogelijk.
Snel en makkelijk financiering.
Ook een lease plan voor bedrijven, z.z.p.-ers.
Deze beauty in het echt willen zien/horen/kopen?
Gauw maar afspreken!
Bel/app/mail voor een afspraak!
Rob 0655857614
H.D. Occasionspecialist sinds 1981!
www.dream-cycles.com


This 2-1 Upsweep is another testimony to the capability of the craftsman responsible for this 2-1 system. It had to have a 'Works' finish and not be afraid to show its racing genes. It is therefore hand-TIG welded and made from high grade (ASTM A269) 304 stainless steel with a brushed finish and a megaphone muffler. Comes with a partial and functional heat shield only, there is nothing here that doesn't breath competition including the Vance & Hines badge. Enjoy the sound, performance and a color-scheme that only a true stainless system is able to provide. Compatible with both mid and forward controls.
 
Opties en Accessoires:
Sportuitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Dream Cycles
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion