Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORT GLIDE FLSB - 2019

Garantie: Nee
7183 Km
Special paint
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Unieke zeer dikke harley Davidson sport Glide m8 Clubstyle.

Bouwjaar 2019
Km 7000

Op deze motor is niks op bezuinigd.

In 2024 gebouwd en er zit echt voor heel veel geld in!!

134.4 pk 
197.9 nm koppel

Tuned bij Gert Jan laseur.
Star Racing nokkenas , Cam , Tappets cuffs.
2-1 jelyll & hyde uitlaat systeem 
Kettingspanners 
Testbank

Ook de volgende duren extra's zoals
Special Paint set
Dominator fairing
S&S luchtfilter
Avon handvaten
LA Choppers Rissers
LA Choppers stuur
Custom made zadel

De motor heeft ook een glas coating gekregen.

De motor is altijd goed onderhouden en verkeerd in topstaat!!

Voor een filmpje op de testbank kan je even bellen of een whatsapp sturen.

Prijs 30.999euro inruil en financiering mogelijk.

Voor meer informatie kunt u bellen of mailen.

 

  •  

    J&M Motorcycles is gespecialiseerd in de in- en verkoop van Harley-Davidson motoren. Met meer dan 40 motoren op voorraad is er genoeg te bekijken in onze showroom. Heeft u zin om eens langs te komen en rond te kijken, twijfel dan niet en rijd eens langs.

    Heeft u interesse in een van onze motoren neem dan contact op voor het maken van een afspraak. Bij ons is alle inruil mogelijk, bent u benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen dan kunt u ons vrijblijvend contacteren. 

    Heeft u interesse in een van onze motoren maar heeft u het budget nog niet? Geen probleem, neem contact met ons op voor de financieringsmogelijkheden. 

    Openingstijden:
    Maandag      9:30 - 18:00
    Dinsdag        9:30 - 18:00
    Woensdag    9:30 - 18:00
    Donderdag   9:30 - 18:00
    Vrijdag          9:30 - 18:00
    Zaterdag      9:30 - 17:00

    Neem voor uw bezoek altijd even contact met ons op! Zo voorkom je een teleurstelling.


    Tel: +31620454790 (24/7 bereikbaar via whatsapp)
    Email: info@jmmotorcycles.nl
    Adres: Haspelweg 37, 5751JH Deurne


    Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.


Opties en Accessoires:
2 persoons zadel, ABS, Alarmsysteem, Alarmverlichting, Beveiliging / alarmsysteem, Comfort zadel, Customuitlaten, dempers, andere en uitlaatsystemen, Elektrische uitlaat klep, Fairing, FXR Clubstyle kuip , handvaten, andere, knipperlichten, andere, Koffers, kuipdelen, andere, Open luchtfilter, Special Paint, Sportuitlaat, steunen, andere en/of pedalen, stuur, ander




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
J&M Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion