Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD GLIDE CUSTOM FLTRX - 2017

Garantie: Ja
16254 Km
SPECIAL PAINT Z
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2017

FLTRXS Roadglide Special

Kleur : Special Paint Black Denim.

* Nieuwe Milwaukee Eight motorblok.
* 6 versnellingen.
* Fabrieksalarm.
* ABS remsysteem.
* Instelbare achtervering.
* Led koplamp.
* Boom-audio-navigatie apple carplay infotainment systeem.
* Screaming Eagle Heavy Breather open luchtfilter.
* Speciale uitlaatdempers.
* Alle chroomdelen zwart uitgevoerd.
* Stretched zijkoffers.
* ,,Bagger Style'' zijkoffers.
* Geheel zwart uitgevoerd motorblok met rode accenten.

Kilometerstand : 16.254 km.

Garantie : 12 mnd Bovag.

De Harley-Davidson wordt afgeleverd incl. aflevercheck-beurt. Uitgebreide controle op juiste werking van alle bedienings elementen, controle banden, remblokken, controle op niveau alle vloeistoffen etc. Desgewenst kan de Harley-Davidson ook afgeleverd worden incl. grote beurt. Daarbij worden alle vloeistoffen vernieuwd / bougies etc. Meerprijs daarvan : (318,--)

Verzekering : Allrisk verzekerd vanaf € 45,50 per maand.
( Ondervoorbehoud van postcodegebied, leefdtijd en schadevrije jaren.)

* INRUIL VAN ALLE MERKEN MOTOREN EN AUTO'S INRUIL MOGELIJK ! (ook met bijbetaling van onze kant)

* WIJ KOPEN OOK MOTOREN IN.(alle merken)

* VERKOOP IN OPDRACHT/BEMIDDELING OOK MOGELIJK.

U rijdt deze Harley-Davidson al vanaf 85,-- euro per maand.
Op basis van financial lease.
vraag naar de voorwaarden.

De motoren worden door onze speciaal opgeleide H-D monteurs
gereed gemaakt.

Wij geven u graag professioneel advies door meer dan 25 jaar ervaring in de Harley-Davidson branche. Graag tot ziens bij Motorcycle Point, de koffie staat klaar.

M-Point
Dopplerlaan 26
9207 HC Drachten
0512-760061
info@m-point.frl

*We hebben ons best gedaan om de informatie in deze advertentie zo goed mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Schrijf- en zetfouten zijn dan ook voorbehouden. Aan onze advertentie's kunnen geen rechten ontleend worden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
M-Point
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion