Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  NIGHT ROD SPECIAL VRSCDX - 2008

Garantie: Nee
46750 Km
Zwart
harley-davidson - night-rod-special-vrscdx
harley-davidson - night-rod-special-vrscdx
harley-davidson - night-rod-special-vrscdx
harley-davidson - night-rod-special-vrscdx
harley-davidson - night-rod-special-vrscdx
harley-davidson - night-rod-special-vrscdx
harley-davidson - night-rod-special-vrscdx
harley-davidson - night-rod-special-vrscdx
harley-davidson - night-rod-special-vrscdx
harley-davidson - night-rod-special-vrscdx
harley-davidson - night-rod-special-vrscdx
harley-davidson - night-rod-special-vrscdx
harley-davidson - night-rod-special-vrscdx
harley-davidson - night-rod-special-vrscdx
harley-davidson - night-rod-special-vrscdx
harley-davidson - night-rod-special-vrscdx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop: Harley Davidson VRSCDX Night Rod Muscle Special – Perfect Onderhouden!

Ben je op zoek naar een krachtige en stijlvolle motorfiets die de essentie van de Amerikaanse motorcultuur belichaamt? Deze Harley Davidson VRSCDX Night Rod Muscle Special is de perfecte keuze voor jou! Met zijn indrukwekkende prestaties en iconische design is deze motor klaar voor nieuwe avonturen.

Specificaties:


Model: Harley Davidson VRSCDX Night Rod Muscle Special
Bouwjaar: 2008
Kilometerstand: 46750
Motor: 1250 cc V-twin, vloeistofgekoeld
Vermogen: Ongeveer 125 pk
Gewicht: Ongeveer 290 kg (drooggewicht)
Kleur: Strak zwart met opvallende accenten


Onderhoud en upgrades:


Grote beurt: In april bij Harley Davidson Rotterdam, waarbij alle vloeistoffen zijn vervangen.
Nieuwe accu: Voor betrouwbare startprestaties.
Nieuwe achterband: Voor optimale grip en veiligheid.
Vance & Hines uitlaatsysteem: Voor een krachtige sound en verbeterde prestaties, inclusief tuning pack.
Windscherm: Voor extra comfort tijdens lange ritten.


Waarom kiezen voor deze Harley Davidson?


Krachtige prestaties: De V-twin motor levert een indrukwekkende acceleratie en een onvergetelijke rijervaring.
Iconisch design: De Night Rod Muscle heeft een agressieve uitstraling die zeker de aandacht trekt.
Comfortabel rijden: De ergonomische zithouding en het windscherm maken lange ritten aangenaam.
Perfect onderhouden: Deze motor is met liefde en zorg onderhouden, zodat je direct kunt genieten van je ritten.


Mis deze kans niet om eigenaar te worden van deze prachtige Harley Davidson VRSCDX Night Rod Muscle Special! Neem snel contact met me op voor meer informatie of om een proefrit te maken.
  • Onze garantievoorwaarden (indien van toepassing) kan je terugvinden op www.motorgarantie.nl Motoren ouder dan 15 jaar op kenteken worden verkocht zonder garantie.


    Wij zien je graag in onze winkel, de koffie staat altijd klaar!

    Graag uw aandacht voor het volgende:
    Een motorfiets aanschaffen houdt meer in dan alleen een aantal foto's en video's op een beeldscherm bekijken of referenties van vrienden aanhoren.

    Door het daadwerkelijk bezoeken van onze showroom en het beleven van de motorfiets (al dan niet gecombineerd met een proefrit op afspraak) krijgt u een veel beter beeld van het voertuig. Wij nemen hier graag de tijd voor.

    U kunt bij ons een financiering aangaan .
    Inruil van alle types en merken motoren is mogelijk . 

    Het leveren van een motor aan huis is bespreekbaar .

    Rerserveren van een motor is uitsluitend mogelijk door
    middel van een aanbetaling .

    De geadverteerde verkoopprijs is inclusief kosten ten naam stellen.

    Suur Motoren uw motorfiets speciaalzaak in de regio hoekschewaard en omstreken

    tel: 0186-682233





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Suur Motoren
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion