Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LOW RIDER FXDL - 2016

Garantie: Ja
22826 Km
Gunship Grey
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf



Harley Davidson FXDL 103Ci Dyna Low Rider

Club Style
Grey & Gold Edition
Gunship Grey
Wheels Gold Powdercoating
MF 2/1 Exhaust
Black Aircleaner
Crashbar custom made
Road Warrior Fairing
T-Bar Handlebar
FXDL Duo-Seat
Fox Rear Suspension
Kellerman Led Lights
Tail Light 3/1 Led
Daymaker Led Light



Zeer mooie FXDL 103 Dyna Low Rider Club Style , 22.826 Km , Verkeert in nieuwstaat , Inruil / Financiering / Garantie mogelijk !!! Alle genoemde prijzen zijn inclusief Nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten !!!

!!! Deze motor wordt afgeleverd met 6 maanden garantie & servicebeurt !!!

!!! 6 - 12 - 24 Maanden Garantie mogelijk !!!

Wist U Dat ? Wij ook alle merken motoren Inruilen !

De beste optie voor inruil is: dat u een bezoek brengt in onze showroom, om de juiste prijs indicatie vast te stellen. Is dit voor u niet mogelijk dan graag een uitgebreide email met daarin een zo goed mogelijke beschrijving van u voertuig, met mogelijke foto's en prijsindicatie.

Maandag: Gesloten
Di t/m Vrij 09.30 tot 18.00
Zaterdag : 09.30 tot 17.00




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motown Bikestore
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion