Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FORTY-EIGHT - 2020

Garantie: Nee
7777 Km
Vivid Black
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

A3 Motoren 
Heeft een Harley motor met zijspan voor verhuur voor Begrafenissen of Crematie

Sommige mensen denken ten onrechte dat het vervoeren van een overledene alleen mag gebeuren door een uitvaartondernemer met een rouwauto. De Wet op Lijkbezorging geeft geen enkel voorschrift voor het vervoer van overledenen. Dat betekent dat het niet wettelijk is voorgeschreven een rouwauto te gebruiken voor het vervoer van een overledene, of dat het vervoer moet gebeuren door een uitvaartondernemer.

Dit biedt nabestaanden een grote keuzevrijheid van het rouwvervoer. Een uitvaartmotor kan daarbij een keuze zijn. Vooral als de overledene een motorrijder of motor-liefhebber was, kan zo'n laatste rit per uitvaartmotor een steun zijn tijdens de rouwverwerking.

Als het dan toch de laatste rit is, laat het dan een gedenkwaardige rit zijn.
Voor Meer Informatie kunt u Contact Opnemen met :
A3 Motoren
Gebbelsweg 19
6035 EA 
Ospel
06-30410460






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
A3 Motoren
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion