Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  CROSS BONES FLSTSB - 2011

Garantie: Nee
46356 Km
Zwart
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop aangeboden: een in topstaat verkerende Harley-Davidson FLSTSB Softail Cross Bones uit 2011. Deze unieke en zeldzaam mooie motor biedt een geweldige rijervaring en is uitgerust met veel hoogwaardige extra’s.


Specificaties:
 

  • Bouwjaar: 2011
  • Kilometerstand: 46.000 km
  • Invoer: In 2019 professioneel geïmporteerd
  • Onderhoud: Altijd goed onderhouden, met aantoonbare historie

De motor is voorzien van een Jekill & Hyde uitlaatsysteem met kleppenregeling, waardoor je moeiteloos en legaal door heel Europa kunt toeren.


Extra’s & kenmerken:
  • Volledig black-out uitvoering
  • Gespoten Harley-logo’s
  • Mini floorboards achter
  • Lederen zijtas
  • Mustang solo seat
  • Jekill & Hyde verstelbare uitlaten
  • LED-achterlichten
  • Side mount kentekenhouder
  • Custom spiegels

 

 

Prijs: €16.950,- inclusief 6 maanden garantie en een onderhoudsbeurt.

Inruil en financiering mogelijk.

 

Voor meer informatie of een bezichtiging kun je telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen.


 
  •  

    J&M Motorcycles is gespecialiseerd in de in- en verkoop van Harley-Davidson motoren. Met meer dan 40 motoren op voorraad is er genoeg te bekijken in onze showroom. Heeft u zin om eens langs te komen en rond te kijken, twijfel dan niet en rijd eens langs.

    Heeft u interesse in een van onze motoren neem dan contact op voor het maken van een afspraak. Bij ons is alle inruil mogelijk, bent u benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen dan kunt u ons vrijblijvend contacteren. 

    Heeft u interesse in een van onze motoren maar heeft u het budget nog niet? Geen probleem, neem contact met ons op voor de financieringsmogelijkheden. 

    Openingstijden:
    Maandag      9:30 - 18:00
    Dinsdag        9:30 - 18:00
    Woensdag    9:30 - 18:00
    Donderdag   9:30 - 18:00
    Vrijdag          9:30 - 18:00
    Zaterdag      9:30 - 17:00

    Neem voor uw bezoek altijd even contact met ons op! Zo voorkom je een teleurstelling.


    Tel: +31620454790 (24/7 bereikbaar via whatsapp)
    Email: info@jmmotorcycles.nl
    Adres: Haspelweg 37, 5751JH Deurne


    Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.


Opties en Accessoires:
Black edition, Custom footboards , Customuitlaten, dempers, andere en uitlaatsystemen, Elektrische uitlaat klep, Floorboards, knipperlichten, andere, Solo seat, Special Paint




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
J&M Motorcycles
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion