Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
BREAKOUT PRO STREET CVO
o.a. voorzien van;
Special paint
110ci
5HD
uitlaatsysteem Jekill&Hyde
Top conditie
MKV Motoren is gespecialiseerd in de in- en verkoop van met name Harley-Davidson motoren. Kwaliteit, service en kwalitatief goed onderhoud zijn belangrijke prioriteiten binnen onze organisatie. U kunt bij ons tevens terecht voor de banden van uw motor als ook een onderhoudscontrole. Wij nemen alle zorg uit handen als het gaat om veilig rijden, uiteraard tegen gezonde prijzen.
Wij ontvangen u graag bij ons in de showroom met méér dan 20 motoren ter beschikking. Bij ons kunt u terecht voor het beste advies, onder het genot van een bakje koffie en/of thee.
Minimaal 6/12 maanden garantie.
INRUIL IS MOGELIJK
Stuur e-mail naar info@mkvmotoren.nl
Financiering - zakelijk en particulier mogelijk
https:www.deautofinancier.nl/mkv-motoren/autofinanciering
Verzekeringen
https:www.deautofinancier.nl/mkv-motoren/autoverzekering
Graag tot ziens bij MKV Motoren!
Neemt u ook een kijkje op onze website:
www.mkvmotoren.nl
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen:
MKV MOTOREN
Bunsenstraat 3
3316GC Dordrecht
tel. 078-7856743
Whatsapp: +31 (0)6 29 38 04 08
email: info@mkvmotoren.nl
Openingstijden:
dinsdag t/m zaterdag van 10:00 uur tot 17:00 uur
maandag en zondag gesloten.
Opties en Accessoires: ABS, Beveiliging / alarmsysteem, Customuitlaten, Jekill&Hyde , Special Paint
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Luchtgekoeld, Screamin' Eagle® Twin Cam 110B™ |
Boring x slag | 101,6 mm x 101,6 mm |
Cilinder inhoud | 1,801 cc |
Comp. verhouding | 9,2:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI) |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / kW bij tpm |
Max. koppel | 151 Nm bij 3,500 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18,9 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | 4-zuiger vast |
Remmen achter | 2-zuiger zwevend |
Voorband | 130/60B19 61H |
Achterband | 240/40R18 79V |
Wielbasis | 1,680 mm |
Lengte | 2,330 mm |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 660 mm |
Drooggewicht | 318 kg |
Leverbare kleuren | Starfire Black/Starfire Black, White Gold Pearl/Starfire Black |
Beschrijving |

Werp een schaduw vooruit.



De CVO™ Pro Street Breakout® staat voor donkere styling en asfaltsplijtend koppel. Hij heeft cutting-edge afwerkingen, oogverblindende lak en unieke styling details van spatbord tot spatbord. Het Aggressor wiel zit aan een 240mm achterband. De vooruit geplaatste bedieningselementen, het nieuwe, race-geïnspireerde zadel en het drag stuurtje leveren de perfecte zithouding op voor een stevig rondje boevenpad. Vervolgens zorgen het Screamin’ Eagle® Twin Cam 110B™ motorblok met heavy breather luchtinlaat, de upside-down voorvork en het nieuwe voorremsysteem met dubbele remschijven voor de performance die je van deze krachtpatser verwacht. Dit is onze kijk op top-of-the-line Amerikaans spierballenvertoon.

 |
Over MKV Motoren
Ons bedrijf is gespecialiseerd in verkoop en onderhoud van motoren, met name Harley Davidson. Kwaliteit en service staan bij ons hoog in het vaandel. Ook voor accessoires, onderdelen en motorkleding kunt u bij ons terecht.
 | Dordrecht, Zuid-Holland |
 | 078-7856743 |
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK
(Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken