Nieuwsbrief:

FANTIC  XX 125 - 2025

Garantie: Nee
0 Uur
Wit/Rood
fantic - xx-125
fantic - xx-125
fantic - xx-125
fantic - xx-125
fantic - xx-125
fantic - xx-125
fantic - xx-125
fantic - xx-125
fantic - xx-125
fantic - xx-125
fantic - xx-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

 NIEUW: Fantic XX125 & XX250 2025 | Direct leverbaar 

Fantic XX125 2025 – €8.500,-
Fantic XX250 2025 – €9.450,-
 

Ben jij klaar voor het nieuwe cross-seizoen? Wij hebben de gloednieuwe Fantic XX125 en XX250 2025 modellen op voorraad! Deze hoogwaardige Italiaanse motoren combineren de nieuwste technologie met pure performance, perfect voor zowel de amateur als de serieuze rijder.


Fantic XX125 2025 – €8.500,-
  • 2-takt krachtpatser met een responsieve KYB vering

  • Uitgerust met topcomponenten zoals Brembo remmen en een aluminium frame

  • Lichtgewicht en extreem wendbaar

  • Ideaal voor de jeugd of serieuze 125cc crossrijders


Fantic XX250 2025 – €9.450,-
  • Gebaseerd op de betrouwbare Yamaha 250 2-takt techniek

  • KYB vering, aluminium frame en V-Force reed valves

  • Meer koppel, brute power – geschikt voor gevorderde rijders

  • Topkwaliteit afmontage en afstelling

 

âś… Beide modellen zijn NIEUW In de BTW
âś… Direct uit voorraad leverbaar
âś… Inruil mogelijk (2-takt/4-takt, alle merken)


  • Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.

    Neem contact met ons op!
    Heb je vragen of intresse.
    Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
     Bellen: 06-30188051
     Mailen: info@robbemotoren.nl
     WhatsApp: 06-30188051

    Bekijk al onze motoren op onze website!

     Openingstijden van Robbe Motoren:

    Maandag: 13:00 – 18:00
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 09:00 – 12:00
    Donderdag: 15:00 – 20:00
    Vrijdag: 10:00 – 20:00
    Zaterdag: 09:00 – 12:00
    Zondag: Gesloten

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion