Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA V4 S - 2021

Garantie: Ja
18555 Km
.
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Transmissie: 6 versnellingen
Tankinhoud: 22 liter
Afmetingen (LxB): 241 x 102 cm

Interieur
Bekleding: Stof

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
CO?-uitstoot (WLTP): 162 g/km

Historie
Aantal eigenaren: 1

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

Overige informatie
Motor: 4-takt

Origineel Nederlands geleverde Ducati Multistrada V4S Full. De Multistrada is volledig door ons onderhouden.

Deze Full variant is naast de Travel en Radar uitvoering ook nog voorzien van een Carbon voorspatbord en Akrapovic Slip-on.
De Travel En Radar is onder andere voorzien van Adaptieve Cruise Controle, Dodehoek sensoren, Handvat - Zadel verwarming en 2-delige Aluminium Kofferset. ?( niet gemonteerd )

De nieuwe generatie Multistrada V4 is de meest veelzijdige Ducati die tot nu toe is geproduceerd. Daarbij is hij voorzien van het geavanceerde V4 Granturismo motorblok. Dit blok is sterker en soepeler als voorheen en daardoor heel goed hanteerbaar op zowel Asfalt als Onverhard.
Het Gran Turismo V4 blok is gebouwd om veel afstanden af te leggen, hierdoor hebben ze de Desmo Service op 60.000 KM gezet.
Multistrada is Italiaans voor ‘Vele of Alle Wegen’. Uitgerust met de modernste elektronica is deze alleskunner klaar om iedere weg te bedwingen en elke hoek van de aarde te verkennen.

De kilometerstand is 18.555 km en staat klaar voor nog vele reizen en plezier kilometers. Deze Multi word geleverd inclusief beurt en garantie.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Bluetooth telefoonvoorbereiding, carbon exterieur delen, cruise control adaptief, dodehoek detectie, handvatverwarming, hill hold functie, keyless start, LED dagrijverlichting, LED koplampen, middenstandaard, navigatiesysteem, telefoonintegratie, verwarmde buddyseat, WiFi voorbereiding, windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion