Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA V4 RS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
.
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Koppel: 118 Nm
Tankinhoud: 22 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

De Multistrada RS is het model dat de essentie van sportiviteit heeft vertegenwoordigd, een motorfiets die niet alleen de sportiefste Multistrada ooit is, maar ook het krachtigste model in het hele crossover-segment.
Een motorfiets gewijd aan het asfalt die je in bergbochten een intense emotie laat voelen en tussen de kerbs van elk circuit de adrenalinestoot van prestaties laat ervaren.

Nauwkeurig en doeltreffend door de bochten, is de V4 RS voorzien van een 17" voorwiel met gesmede velgen, echte sportbanden en Öhlins elektronische vering.
Hij is opwindend, vol adrenaline en wordt aangedreven door het V4 Desmocedici motorblok, die 180 pk bij 11.500 t/min kan leveren en dankzij nieuwe elektronische managementstrategieën hoge prestaties bij sportief rijden garandeert.

Voor vragen omtrent inruil of levering vraagt u ons dan naar de mogelijkheden.


Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Dit betreft een BTW motorfiets, ondernemers hebben de mogelijkheid om de BTW te verrekenen.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
achteropkomend verkeer waarschuwing, adaptief demping systeem, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Bluetooth telefoonvoorbereiding, carbon exterieur delen, cruise control adaptief, dodehoek detectie, full-LED koplampen, hill hold functie, keyless start, koplampen adaptief, LED dagrijverlichting, Navigatie-pakket, navigatiesysteem, telefoonintegratie, WiFi voorbereiding, windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion