Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
DUCATI MONSTER 696
DUCATI MONSTER 696
€ 3.299,- p/mnd klik hier
2008, 25059 Km
DUCATI MONSTER 696
DUCATI MONSTER 696
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2008, 42750 Km
DUCATI MONSTER 696
DUCATI MONSTER 696
€ 4.150,- € 4.450,- p/mnd klik hier
2008, 25056 Km
DUCATI MONSTER 696
DUCATI MONSTER 696
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2008, 47400 Km
DUCATI MONSTER 696
DUCATI MONSTER 696
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2008, 49524 Km
DUCATI MONSTER 696
DUCATI MONSTER 696
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2008, 31540 Km
DUCATI MONSTER 696
DUCATI MONSTER 696
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2008, 30426 Km
DUCATI MONSTER 696
DUCATI MONSTER 696
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2008, 24600 Km
DUCATI MONSTER 696
DUCATI MONSTER 696
€ 5.190,- p/mnd klik hier
2008, 16432 Km
DUCATI M 696
DUCATI M 696
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2009, 19500 Km
DUCATI MONSTER 696
DUCATI MONSTER 696
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2009, 49565 Km
DUCATI M 696
DUCATI M 696
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2009, 51940 Km
DUCATI MONSTER 696
DUCATI MONSTER 696
€ 4.850,- p/mnd klik hier
2009, 35300 Km
DUCATI MONSTER 696
DUCATI MONSTER 696
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2009, 19123 Km
DUCATI MONSTER 696
DUCATI MONSTER 696
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2009, 32550 Km
DUCATI MONSTER 696
DUCATI MONSTER 696
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2009, 49745 Km
DUCATI MONSTER 696
DUCATI MONSTER 696
€ 4.999,- € 5.299,- p/mnd klik hier
2009, 25186 Km
DUCATI MONSTER 696
DUCATI MONSTER 696
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2009, 35077 Km
DUCATI M 696
DUCATI M 696
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2009, 27818 Km
DUCATI M 696
DUCATI M 696
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2010, 36243 Km
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion