Nieuwsbrief:

DUCATI  916 BIPOSTO - 1998

33715 Km
ROOD
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Aangeboden:

In zeer nette staat verkerende 916 Biposto.

Nederlandse motor in mooie originele staat.

(We hebben ook nog een hele mooie 996 afkomstig van 1e eigenaar, zie onze site)
 

* Inruilen van uw huidige motor is mogelijk.

* Het is mogelijk de motorfiets te financieren (www.numotorrijden.nl)

* Het is mogelijk de motorfiets de eerste 10 dagen gratis All Risk te verzekeren! Dit doen wij in samenwerking met Combi Motors Verzekeringen.

* Bezorgen door heel Nederland mogelijk.

Interesse of vragen over de motor of wilt u de motor graag komen bezichtigen?  Aarzel niet en bel of stuur even een berichtje voor een afspraak of meer informatie.
Ook `s avonds of in het weekend.

Met vriendelijke groet,

Gerrie Brinkman

Brinkman Motoren
Dr. Larijweg 167a
7961 NV Ruinerwold
Tel 0653904214
info@brinkmanmotoren.nl
www.brinkmanmotoren.nl
  




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Brinkman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion