Nieuwsbrief:

DUCATI  1000 DS MULTISTRADA - 2003

Garantie: Nee
40000 Km
Rood
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
MTS 1000 DS de eerste van de Multistrada serie.

Aparte motorfiets nog eens een keer wat anders dan de gebruikelijke All Roads.

Motor is voorzien van een topkofferdrager, andere spiegels en kleine handkappen.

Leuke motorfiets en de 2 cilinder in de L opstelling heeft een lekker koppel.

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging. 

De koffie staat klaar.





 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
Air Bubble ruit, Alarmverlichting, Bagagerek, Handkappen, origineel sleutel set, Originele uitlaat, sleutel set met moeder sleutel, topkofferdrager, Verhoogde ruit, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion