Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 NK ADVANCED TC - 2025

Nieuw
White
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
cfmoto - 800-nk-advanced-tc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
CFMOTO 800NK Advanced is een roadstermodel dat een revolutie teweegbrengt in het Streetbike-segment.

Een licht en efficiënt chassis, krachtige motor en talloze moderne apparatuur en technologieën maken de CFMOTO 800NK Advanced de perfecte Roadster voor veeleisende motorrijders.

Word één met CFMOTO 800NK Advanced.

CUT THE EDGE
 
CFMOTO 800NK Advanced
De technologisch meest geavanceerde Roadster: de 800NK.
Krachtig, wendbaar, stijlvol en functioneel, ontdek de nieuwe standaard in Naked Bikes. De 800NK Advanced is goed uitgerust en krachtig en uitgerust met de beste componenten.

Klaar om de weg te domineren met het agressieve ontwerp van CFMOTO 800NK. De pijlvormige LED-koplampen, de korte achterkant en scherpe lijnen bieden een opvallende esthetiek en zorgen voor een formidabele aanwezigheid op de ultracompetitieve markt voor naked bikes. Uitgevoerd met Quickshifter, Blipper, Keyless, stuurdemper, Tractioncontrole en Apple Carplay scherm. (Andriod ook mogelijk) 

Met zijn scherpe ontwerp, geavanceerde technologie, krachtige motor en wendbare handling is de 800NK Advanced de motorfiets van de toekomst. Ontdek nieuwe sensaties zonder compromissen.

€ 10.599,-
Incl. BTW, BPM en afleverkosten. 
Incl. 5 jaar garantie

Leverbaar in Zircon Black / Nebula White
  • Maak snel een afspraak voor een testrit!
    0318-255835 / info@motormakelaar.com

    Tot ziens bij de CFMOTO dealer van Midden-Nederland!
    Motormakelaar te Lunteren

Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Boordcomputer, Cruise control, Navigatie, Om te bouwen naar 35kw, Originele uitlaat, Stuurdempers, Tractioncontrole




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Lunteren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2025 Motoroccasion