Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

BMW  R NINE T URBAN GS - 2024

Garantie: Ja
2300 Km
IMPERIAL BLUE
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
bmw - r-nine-t-urban-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2020 - 2024
Modelcode: K33
Typenummer: 0L91

Technische informatie
Koppel: 116 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 17 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 218 x 87 x 117 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 17-04-2029
Opties en Accessoires:
ABS Pro (05AC), Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Boordcomputer, Comfort-pakket, Cruise control, Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Dynamic Traction Control (DTC) (0182), Elektronisch Stabiliteits Programma, Handvatverwarming, Koplamp Pro (0219), Kruisspaakvelgen (0771), LED dagrijverlichting, LED koplampen, MSR (Motorsleepmomentregeling) (018B), Rijmodi Pro (0224), Verchroomde uitlaatbochten (0340), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harry Meijer B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion