Nieuwsbrief:

BMW  R NINE T PURE - 2024

Garantie: Ja
4420 Km
MINERAL GRAU ME
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Bij Motor Venray hebben we een prachtige BMW R nine T Pure uit 2024 beschikbaar, met slechts 4.420 kilometer op de teller. Deze motor is uitgevoerd met een stijlvolle Akrapovic demper die zorgt voor een indrukwekkend geluid en een unieke uitstraling.

Daarnaast profiteer je van de resterende fabrieksgarantie, waardoor je zonder zorgen de weg op kunt. Deze BMW is als nieuw en wacht op een nieuwe eigenaar die van puur rijplezier houdt.

Kom langs en ontdek deze R nine T Pure bij Motor Venray.
0202 Daytime running lights
0219 Deluxe headlight
0386 Operating instructions, Dutch
05AC ABS pro
07A6 3 Year Warranty
08CA EU scope

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Premium Selection van BMW is tegen meerprijs. De motor krijgt dan een volledige 360 graden check.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: info@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
0202 dagrijverlichting




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion