Nieuwsbrief:

BMW  R 60/7 - 1978

Garantie: Ja
26213 Km
BLAUW
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1978

Zeer mooie en goed onderhouden en in originele staat verkerende BMW R60/7

De /7 serie is één van de laatste echt klassieke modellen, deze met het laatste 600cc boxerblok.
De /7 is al voorzien van remschijf voor en moderne tellers.

Het framenummer en motorbloknummer van deze BMW R60/7 zijn gelijk

Wij zorgen dat de motorfiets loopt en dat u veilig de weg op kan

Afleverkosten € 250,-

Voor gebruikte motoren zijn de afleverkosten van €250,- niet inbegrepen in de geadverteerde verkoopprijs.

Afleverbeurt wordt volgens fabrieksspecificaties uitgevoerd, slijtagedelen worden indien nodig vervangen, volle tank brandstof en tenaamstelling van het kenteken.
Afhankelijk van het bouwjaar geven wij 3, 6 of 12 maanden de Jong Alphen garantie.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1981 - De Yamaha Virago was Yamaha's eerste V-twin cruiser motorfiets, en een van de eerste in massa geproduceerde motorfietsen met een mono-shock achtervering. De fiets werd vernieuwd in 1984. In dat jaar zorgde Harley-Davidson ervoor, bang voor de intrede in de Amerikaanse markt van de Virago en andere nieuwe Japanse cruiser-stijl motorfietsen, dat het importtarief op ingevoerde motorfietsen met meer dan 700 cc in Amerika werd verhoogd. Yamaha omzeilde dat door het 750 cc motornlok te vervangen door een 699 cc versie, terwijl de 920 cc motor werd opgeschroefd tot 1000 cc, en later 1100 cc.
© 2000 - 2025 Motoroccasion