Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS ADVENTURE TRIPLE BLACK - 2025

Garantie: Nee
501 Km
BLACK STORM METALLIC (ZWART METALLIC)
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Koppel: 149 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 19 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxB): 221 x 100 cm

Interieur
Bekleding: Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Van Harten Automotive Motoren BMW Premium:
- Fabrieksgarantie
- Technische controle
- Professionele detailbehandeling
- RDW leges

Overige informatie
Motor: 4-takt

Elke auto of motor bij Van Harten Automotive is technisch gecontroleerd en staat inclusief garantie voor u klaar! Financiering en inruil mogelijk! 

BMW R 1300 GS Adventure Triple Black Van Harten Design!

Gesmede enduro velgen
Adaptieve rijhoogte hulp
Touring pakket
Dynamic pakket
Innovations package
Voertuiginformatie Nederlands
Stijlvariant Triple Black
Anti diefstal alarm
Topkofferdrager
Intelligent Emergency Call (eCall)
Teleservices
AG-Intern
EU-Markering
Van Harten Design pakket
BOS uitlaat
BOS beugels


Bij Van Harten Automotive staat u als klant op de eerste plaats! Wij houden altijd onze 3 kernwoorden in gedachten: Openheid, Eerlijkheid en Betrouwbaarheid! Wij bieden u de mogelijkheid om een proefrit op locatie te maken, of digitaal een auto of motor te bezichtigen. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons gerust of kijk eens op onze site bij diensten. Kijk voor de volledige fotoreportage op www.vanhartenautomotive.nl. Graag tot ziens!
Opties en Accessoires:
Comfort-pakket, Gesmede enduro wielen, Innovation pack, Koplamp Pro, LED mistlampen, niveauregeling, Rijassistentiepakket, Touring Pakket, Triple Black, verwarmde buddyseat, achteropkomend verkeer waarschuwing, adaptief demping systeem, alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, bandenspanningscontrolesysteem, bots waarschuwing systeem, connected services, cruise control adaptief, dodehoek detectie, elektrisch windscherm, Elektronisch Stabiliteits Programma, handvatverwarming, hill hold functie, keyless start, koplampen adaptief, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, matrix LED koplampen, metaalkleur, middenstandaard, windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
van Harten Automotive
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion