Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 R - 2024

Garantie: Ja
3242 Km
Racing blue
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BESCHRIJVING
BMW R 1250 R Racing blue uit 2024. De motor heeft geen schadeverleden, pekel, storingen en/of gebreken. Het is een hele keurige motor zoals de kritische BMW rijders het graag willen zien.

BTW motor (extra interessant voor ondernemers) 

SPECIFICATIES
0134 Adaptieve koplampen
018B Motorsleepmomentregeling
0191 Dynamic ESA
0193 Keyless Ride
019F Designoptie achterste uitlaatdemper
0222 Schakelassistent Pro
0224 Rijmodi Pro
0230 Comfort-pakket
0233 Touring-pakket
0235 Dynamiek-pakket
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
0340 Uitlaatspruitstuk verchroomd
0413 Duozadel-pakket
0451 Style Sport
0518 Stoelverwarming
0519 Handvatverwarming
0530 Bandenspanningscontrole
0538 Snelheidsregeling
0560 Kuipruit -Sport-
0614 Sportstuur
0636 Middenbok
0665 Bagagerek
0681 Kofferhouder links/rechts
06AC Intelligente noodoproep
06AE Teleservices
0766 Comfort-duobuddyseat
08CA EU-uitvoering

ONDERHOUDSHISTORIE
De motorfiets is vanaf de datum eerste toelating bij een BMW Motorrad dealer in onderhoud geweest. Hij heeft alle beurten volgens het onderhoudsplan van BMW Motorrad gekregen. Alle boekjes zijn aanwezig inclusief stempels van de onderhoudsbeurten.
  • Ook in 2025 gaan wij naar Marokko zowel twee geasfalteerde reizen als een ALL/off-road reis!

    Zie onze website voor meer informatie of bel ons gerust!

    VOL=VOL


    www.techmoto.nl/motorreizen/ 

    Er kunnen geen rechten ontleend worden aan deze advertentie. 


    Wilt u een offerte voor onderhoud, reparatie en/of schadeherstel van uw motor?

    U kunt het werkplaatsformulier op onze website invullen, langskomen of telefonisch contact opnemen met ons. 

    Heeft u liever telefonisch contact? Wij zijn binnen openingstijden telefonisch bereikbaar. 020 845 0030| +31 6 18259807

    Openingstijden:
    Maandag: gesloten
    Dinsdag: 9:00 t/m 17:30 
    Woensdag: 9:00 t/m 17:30 
    Donderdag: 9:00 t/m 17:30
    Vrijdag: 9:00 t/m 17:30 
    Zaterdag: 9:00 t/m 17:30
    Zondag: gesloten

    Techmoto
    Pieter Braaijweg 113
    1114AJ, Amsterdam-Duivendrecht
    BTW-nummer: NL002322859B73
    KVK-nummer: 61155721

    Techmoto is een jong en dynamisch bedrijf dat de focus legt op kwalitatief hoogwaardige motoren. Alle motoren die wij aanbieden hebben geen schadeverleden, pekelschade en/of onjuiste tellerstanden. De motoren worden door een strenge inkoopprocedure volledig gecheckt op juistheid en daar nemen wij ruim de tijd voor. Techmoto geeft altijd 3 maanden garantie op alle motoren.

    In ons assortiment vind u voornamelijk BMW motoren. Wij hebben jarenlange ervaring met motoren uit dit segment en kunnen u goed begeleiden met het vinden van de juiste type motorfiets.


Opties en Accessoires:
ABS, Boardcomputer, Cruise control, DTC, Dynamic pakket, ESA, Gear Assist, Gear Shift Assist, Handvatverwarming, heated pakket , Key-less ride, Kofferbeugels, LED achterlicht, LED dagrijverlichting, LED knipperlichten, LED koplamp, Navigatie voorbereiding, RDC (bandenspanningsmeter), S.O.S Service, TFT Scherm, Touring pakket, Verchroomde uitlaatbocht, Verstelbaar zadel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Techmoto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion