Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS ADVENTURE - 2023

Garantie: Ja
10583 Km
LIGHT WHITE, RACING BLUE, RACING RED
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: nov. 2018 - dec. 2024
Koppel: 143 Nm
Afmetingen (LxBxH): 227 x 98 x 152 cm
Tankinhoud: 30 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Aantal eigenaren: 1

Deze mooie R 1250 GSA staat in showroom Elst.

Motor is nog niet gepoetst.
Opties en Accessoires:
Adaptieve bochtverlichting, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC), Comfort pakket, Connected services, Cruise control, Cruise verlichting, Dagrijverlichting, Diefstalalarmsysteem, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), Dynamic pakket, Elektronisch Stabiliteits Programma, Emergency Call, Hill hold functie, Keyless Ride, Kofferdragers links & rechts, Koffer set 3 delig, Koplampen adaptief, Koplamp Pro, Kruisspaakwielen, LED-verstraler, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Licht pakket, MSR Motorsleepmomentregeling, Multifunctional indicator lights, Multifunctional indicator lights II, Navigatievoorbereiding af fabriek, Passagiers kit, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, smartphone integratie, Spaakwielen, Stijlvariant Rallye, Topkofferdrager, Touring pakket, Verchroomde uitlaatbochten, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Windscherm, Zijkofferset, Zwart motorblok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion