Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 S ABS - 2006

58927 Km
Licht-geel metallic
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Yellow-baby... Deze R 1200 S uit 2006 trekt de volle aandacht in zijn geel jasje en prachtstaat. Dit is een motor die nooit misstaat, zelfs in de woonkamer hebben we horen zeggen van de vorige eigenaar. De volledige historiek is gekend en de motor is maniakaal onderhouden. Hij beschikt over volgende opties & accessoires:

ABS
Verwarmde handvaten
Öhlins sportophanging
Bredere achterband
Carbon tyrehugger voor de achterband
Boordcomputer

Wij leveren al onze motorfietsen af met een controlebeurt zodat u gelijk zorgeloos kan rijden met uw nieuwe motor. Hiernaast geniet u ook van 3 maanden complete garantie. Contacteer ons gerust om geheel vrijblijvend een proefrit te maken of u kan altijd bij ons terecht van dinsdag t/m vrijdag tussen 9u-18u en zaterdag van 9u-16u.
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen

Opties en Accessoires:
ABS, Boordcomputer, Cylinderbeschermers, Handvat verwarming, Originele uitlaat, Ruit in kleur, Stalen / RVS leidingen, vering, andere / luchtvering, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beƫindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion