Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 RT LC - 2015

114589 Km
Kalistograu
bmw - r-1200-rt-lc
bmw - r-1200-rt-lc
bmw - r-1200-rt-lc
bmw - r-1200-rt-lc
bmw - r-1200-rt-lc
bmw - r-1200-rt-lc
bmw - r-1200-rt-lc
bmw - r-1200-rt-lc
bmw - r-1200-rt-lc
bmw - r-1200-rt-lc
bmw - r-1200-rt-lc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Wij bieden deze prachtige R 1200 RT LC aan uit 2015 met 114.589 gereden kilometers. Deze motorfiets verkeerd in zeer goede staat en beschikt over volgende opties & accessoires:

Dynamic ESA ophanging
Automatisch dagrijlicht
Hill start control
Koplamp PRO
Rijmodi PRO
Navigatievoorbereiding voor Garmin Zumo toestel
Centrale vergrendeling met afstandsbediening
Handvatverwarming en zadelverwarming (Ook voor duo)
RDC bandenspanningscontrole
Cruise control
DWA anti-diefstal alarm
Extra 12V voedingsstekker
Zijkofferset in koetswerkkleur
Uitlaat verchroomd

Wij leveren al onze motorfietsen af met een controlebeurt zodat u gelijk zorgeloos kan rijden met uw nieuwe motor. Hiernaast geniet u ook van 3 maanden complete garantie. Contacteer ons gerust om geheel vrijblijvend een proefrit te maken of u kan altijd bij ons terecht van dinsdag t/m vrijdag tussen 9u-18u en zaterdag van 9u-16u.
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen

Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Alarmsysteem, Bagagerek, Beveiliging / alarmsysteem, Boordcomputer, Cruise control, Cruisecontrol, Cylinderbeschermers, E.S.A, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, Kofferset, koplamp, andere, Originele uitlaat, Stalen / RVS leidingen, Stuurdempers, Uitlaat verchroomd, Windscherm, Zadelverwarming




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion