Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 R - 2007

Garantie: Ja
48000 Km
Grijs
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
te koop fijne roadster van BMW de R1200R

* Bj 06-2007 , een nederlands geleverde motorfiets
* 47.998km
* In beslist nette staat , toeristisch gebruikt   geen roestellende of overmatige gebruikssporen , en in populaire kleurstelling Mat grey
* 1200cc boxer injectie  voldoende vermogen en koppel
* Zijn beslist fijne handelbare motoren  niet te zwaar of te hoog ( zoals zijn broertje de r1200gs)  , en beter betaalbaar
*  ABS , goedwerkend
* Mooie solide hoge toerruit
* handvatverwarming
* Comfort buddyseat
* Middenbok
* Koplamp volledig LED , goed opvallen nu
* kofferdragers , en bagagerek / topkoffer drager
* BMW alarm
* Cilinder beschermers
* Binnen spatbord achter , zodat de boel wat schoner blijft , en spatbord verlenger voorzijde
* Akrapovic einddemper , met gemonteerde DB killers , heel mooi beschaafd en wat donkerder geluid
* Witte knippers
* Techniek:
- staat op 2 prima banden , remschijven / blokken ook prima
- laatste uitgebreide beurt / reparaties 1000km , factuur aanwezig , bij 41dkm ook groot onderhoud gehad , dus start klaar
* Compleet met boordgereedsschap , reserve sleutel en 2e handzender alarm
* Prijs 5299€ en inruil mogelijk ( misschien Uw r1150r ? )  ook andere merken welkom
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong In- en Verkoop
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion