Nieuwsbrief:

BMW  R 1150 RT - 2003

Garantie: Ja
79338 Km
Zilver
bmw - r-1150-rt
bmw - r-1150-rt
bmw - r-1150-rt
bmw - r-1150-rt
bmw - r-1150-rt
bmw - r-1150-rt
bmw - r-1150-rt
bmw - r-1150-rt
bmw - r-1150-rt
bmw - r-1150-rt
bmw - r-1150-rt
bmw - r-1150-rt
bmw - r-1150-rt
bmw - r-1150-rt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW R 1150 RT,

2003,

79000km,

netjes en goed onderhouden,

3-delig kofferset,

geen ABS,

handvatverwarming,

staat op goede banden,

navigatie,

electrisch in hoogte verstelbare ruit,

incl. afleveringsbeurt

GEEN AFLEVERINGSKOSTEN!!!!!!

3 MAANDEN GARANTIE OP MOTORBLOK,


ZONDER AANBETALING IS RESERVEREN NIET MOGELIJK, OP BIEDINGEN / VRAGEN:WAT IS DE UITERSTE PRIJS, WORDT NIET GEREAGEERD!!







 

Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, Alarmverlichting, Bagagerek, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, Kofferset, MIDDENBOK, Navigatie, Originele uitlaat, Topkoffer, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ron van der Plaats Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion