Nieuwsbrief:

BMW  R 1100 GS - 1996

99626 Km
Kalahari Yellow
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
!! Prachtige R1100GS nu RIJKLAAR voor €2999 !!

Motor wordt afgeleverd met nieuwe schijven en remblokken en een beurtje.

Orginele BMW Zijkoffers / Hyperpo vering / Comfort in hoogte verstelbaar Zadel / Datum 1ste toelating 17-06-1996 / 99626 km / 59 kW (80 pk) / 240 kg. 


  • INRUIL WELKOM.


    MotoRestyle
    Leroy Tigchelaar
    Hommel  9
    7317 BL  Apeldoorn
    Leroy  06-52831572 

    mail :  info@motorestyle.nl
    website: www.motorestyle.nl
    Geopend : maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur
    Zaterdag : van 10.00 tot 16.00 uur

    Voor een bezichtiging of proefrit graag eerst even bellen !

    Wij beantwoorden geen  "wat is de uiterste prijs"  mails.
    Garantie tegen meerprijs van € 295,-  ( niet op alle motoren )

    -


  • Wij bieden bij al onze motoren 5 dagen gratis verzekering.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoRestyle
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion